המועדון של אמא מאמנת – תנאי השימוש

המועדון מספק שירות מנויים אישי, שמאפשר למנויים שלנו גישה לסרטים, המלצות, מאמרים, טקסטים וקישורים (“תוכן של המועדון”) המוזרמים (“סטרימינג”) דרך האינטרנט, באמצעות מכשירים מסוימים עם חיבור לאינטרנט, כמו למשל ניידים, מחשבים ומכשירים אחרים (“מכשירים התומכים ב‑המועדון”).

תנאי השימוש מסדירים את השימוש שלך בשירות שאנו מספקים. המונחים “שירות המועדון של אמא מאמנת”, “המועדון”, “השירות שלנו” או “השירות”, כפי שהם משמשים בתנאי השימוש, משמעותם השירות האישי שהמועדון מספק לאיתור של תוכן של המועדון ולצפייה בו, כולל כל התכונות והרכיבים הפונקציונליים, ההמלצות, אתר האינטרנט וממשקי המשתמש, וכל פריטי התוכן והתוכנה הקשורים לשירות שלנו.

  1. המינוי

    1.1. המינוי שלך ל‑המועדון יימשך עד שתבטלי אותו. כדי להשתמש בשירות המועדון, דרושים לך גישה לאינטרנט ומכשיר התומך במועדון. כמו כן, עלייך לספק לנו פרטים של אמצעי תשלום אחד או יותר. “אמצעי תשלום” משמעו אמצעי תשלום עדכני, תקף ומקובל, העשוי להתעדכן מעת לעת, ועשוי לכלול תשלום באמצעות חשבון שיש לך אצל ספק חיצוני. אם לא תבטל את המינוי שלך לפני תאריך החיוב שלך, את מעניק לנו הרשאה לחייב את אמצעי התשלום שלך בדמי המינוי של תקופת החיוב הבאה (ראה “ביטול” להלן).

    1.2. אנו עשויים להציע מספר חבילות מינוי, לרבות חבילות מבצע מיוחדות או מינויים שספקים חיצוניים מציעים בשילוב עם המוצרים והשירותים שלהם. איננו נושאים באחריות למוצרים ולשירותים המסופקים על ידי ספקים חיצוניים. חבילות מינוי מסוימות עשויות להיות כרוכות בתנאים ובהגבלות שונים, אשר יובהרו בשלב ההרשמה או בהודעות שיישלחו אלייך.

 

  1. חיוב וביטול המינוי

    2.1. מחזור חיוב. דמי המינוי לשירות המועדון וכל חיוב אחר שתצבור במסגרת השימוש שלך בשירות, כגון מיסים ודמי עסקה אפשריים, ייגבו ממך דרך אמצעי התשלום שלך בתאריך החיוב הספציפי שמצוין בהזמנה. אורך מחזור החיוב תלוי בסוג המינוי שבחרת במהלך ההרשמה לשירות. במקרים מסוימים תאריך התשלום ישתנה, למשל במקרה שהחיוב דרך אמצעי התשלום שציינת לא בוצע בהצלחה, או אם היום שבו הפכת למנוי משלם לא קיים בחודש מסוים.

    2.2. אמצעי תשלום. כדי להשתמש בשירות המועדון, עלייך לספק פרטים של אמצעי תשלום אחד או יותר. את מעניק לנו הרשאה לחייב כל אמצעי תשלום המקושר לחשבון שלך במקרה שאמצעי התשלום הראשי שלך יידחה או לא יהיה עוד זמין עבורנו לצורך תשלום דמי המינוי שלך. את נושא באחריות לכל סכום שלא נגבה. אם התשלום לא בוצע בהצלחה – אם בגלל תפוגה, היעדר יתרה מספקת או כל סיבה אחרת – ולא ביטלת את חשבונך, אנו עשויים להשעות את הגישה שלך לשירות עד שנחייב בהצלחה אמצעי תשלום תקף. באמצעי תשלום מסוימים, ייתכן שהמנפיק יחייב אותך בתשלומים מסוימים, כמו למשל דמי עסקאות בחו”ל או תשלומים אחרים בהקשר עם עיבוד התשלום שלך. מיסוי מקומי, אם יש, תלוי באמצעי התשלום המשמש אותך. לקבלת פרטים נוספים, פנה לספק אמצעי התשלום שלך.

    2.3. ביטול. באפשרותך לבטל את המינוי שלך להמועדון בכל עת. הגישה שלך לשירות המועדון תתאפשר עד לסוף תקופת החיוב שלך. במידה המותרת בחוק הרלוונטי, לא יינתן החזר כספי על תשלומים ואיננו מספקים החזר כספי או זיכויים על תקופות מינוי חלקיות או על תוכן של המועדון שהמנוי לא צפה בו. כדי לבטל, יש לשלוח בקשה למייל moadon@imameamenet.co.iil אם תבטלי את המינוי, החשבון שלך ייסגר באופן אוטומטי בתום תקופת החיוב הנוכחית.

    2.4. שינויים במחירים ובחבילות המינוי. אנו עשויים לשנות את חבילות המינוי שלנו ואת מחיריהן מעת לעת. שינויים במחיר או בחבילות המינוי ייכנסו לתוקף, לכל המוקדם, 30 יום לאחר שתקבל הודעה על השינוי.

 

  1. שירות המועדון‏

    3.1. שירות המועדון וכל פריט תוכן שתצפה בו באמצעות השירות נועדו אך ורק לשימושך האישי והלא מסחרי, ואין לשתף אותו אלא עם בני ביתך. במסגרת המינוי שלך למועדון, אנו מעניקים לך זכות מוגבלת, לא בלעדית ובלתי ניתנת להעברה לגשת לשירות המועדון ולצפות בתוכן של המועדון. איננו מעבירים לך שום זכות, קניין או עניין למעט האמור לעיל. את מתחייב שלא להשתמש בשירות במסגרת של מופעים ציבוריים.

    3.2. שירות המועדון, לרבות ספריית התוכן, מתעדכן באופן קבוע. בנוסף, אנו בודקים ללא הרף היבטים שונים של השירות שלנו, כולל אתר האינטרנט, ממשקי המשתמש, תכונות

    3.3. את מסכימה להשתמש בשירות המועדון, כולל כל התכונות והרכיבים הפונקציונליים הקשורים בו, בהתאם לכל החוקים, הכללים והתקנות החלים, או כל הגבלה אחרת שתחול על השימוש בשירות או בתוכן שהוא מכיל. את מסכימה שלא לשמור בארכיון ואף לא לשכפל, להפיץ, לשנות, להציג, לבצע, לפרסם, להעניק ברישיון, ליצור יצירות נגזרות, להציע למכירה או להשתמש (למעט כפי שאת מורשה במפורש מתוקף תנאי השימוש) בתוכן ובמידע הכלולים בשירות המועדון או כאלה שהתקבלו באמצעות שירות המועדון. כמו כן, את מסכימה שלא לבצע את הפעולות הבאות: עקיפה, הסרה, שינוי, השבתה, הפחתה או סיכול של אמצעי הגנה על פריטי תוכן בשירות המועדון; גישה לשירות המועדון באמצעות תוכנות רובוט, עכביש, “סקרייפר” או כל אמצעי אוטומטי אחר; ביטול הידור (“דקומפילציה”), הנדסה לאחור או פירוק של פריטי תוכנה או מוצרים או תהליכים אחרים שיש לך גישה אליהם באמצעות שירות המועדון; הוספה של קוד או מוצר לתוכן מתוך שירות המועדון או מניפולציה מכל סוג ומין בפריטי תוכן שכאלה; שימוש בשיטות לכרייה, איסוף או חילוץ של נתונים. עוד את מסכימה, שלא להעלות, לפרסם, לשלוח באימייל או להעביר בכל דרך אחרת חומרים שתכליתם לשבש, להרוס או להגביל את התפקוד של פריטים הקשורים בשירות המועדון, כמו תוכנה או חומרה במחשבים או ציוד תקשורת, כולל וירוסים או כל פריט אחר כמו קטעי קוד, קבצים או תוכניות. אנו רשאים לבטל או להגביל את השימוש שלך בשירות אם תפר את תנאי השימוש הללו או אם תעשה שימוש בלתי חוקי בשירות או שימוש בו לצורכי הונאה.

    3.4. איכות התצוגה של תוכן בשירות המועדון תלויה במכשיר הנתון, ומושפעת ממגוון של גורמים, כמו מיקום גיאוגרפי, רוחב הפס ו/או מהירות החיבור שלך לאינטרנט. הזמינות של איכות HD, ‏‏Ultra HD ו-HDR תלויה ביכולות של המכשיר ושל שירות האינטרנט שלך. לא כל פריטי התוכן זמינים בכל הפורמטים (כמו HD, ‏‏Ultra HD או HDR) ולא כל חבילות המינוי מאפשרות לך לקבל תוכן בכל הפורמטים. הגדרות ברירת המחדל להפעלה ברשתות סלולריות אינן כוללות תוכן ב-HD, ב-Ultra HD וב-HDR. לצפייה באיכות רגילה (SD) דרושה מהירות חיבור מינימלית של 0.5‎ Mbps,‏ אולם מומלץ להשתמש בחיבור מהיר יותר כדי ליהנות מאיכות וידאו משופרת. כדי ליהנות מתוכן באיכות HD (כלומר, רזולוציה של 720p ומעלה), מהירות ההורדה המומלצת היא לפחות 5‎ Mbps לתוכן מוזרם. כדי ליהנות מתוכן באיכות Ultra HD או HDR (כלומר, רזולוציה של 1080p ומעלה), מהירות ההורדה המומלצת היא לפחות ‎25.0 Mbps לסטרימינג. האחריות לכל החיובים על גישה לאינטרנט חלה עלייך. פנה לספק שירות האינטרנט שלך לקבלת מידע על חיוביים אפשריים על שימוש בנתונים דרך האינטרנט. משך הזמן שיידרש עד שתוכל להתחיל לצפות בתוכן של המועדון תלוי במספר גורמים, כולל מיקום, רוחב הפס הזמין באותה עת, התוכן שבחרת והתצורה שנקבעה במכשיר שבו את צופה במועדון.

    3.5. תוכנת המועדון שפותחה על ידי המועדון או למענה מיועדת לאפשר צפייה בתוכן של המועדון באמצעות מכשירים התומכים ב-המועדון. תוכנה זו אינה זהה בכל המכשירים והאמצעים, לכן ייתכנו שינויים בין מכשירים בכל הנוגע לרכיבים פונקציונליים ותכונות. את מאשר כי ייתכן שהשימוש בשירות יחייב שימוש בתוכנות של ספקים חיצוניים, בכפוף לרישיונות של אותם ספקים חיצוניים. את מסכימה לאפשרות שתקבל באופן אוטומטי גרסאות מעודכנות של תוכנת המועדון ושל תוכנות קשורות של ספקים חיצוניים.

  2. סיסמאות וגישה לחשבון. המנוי שיצר את חשבון המועדון ואשר החיוב מתבצע דרך אמצעי התשלום שלו (“בעל החשבון”) הוא בעל הגישה והשליטה בחשבון המועדון ובמכשירים המשמשים לגישה אל השירות שלנו, והוא נושא באחריות לכל פעילות שמתרחשת דרך חשבון המועדון. כדי לשמור על השליטה בחשבון ולמנוע מאחרים את הגישה אליו (כולל פרטים על היסטוריית הצפייה), נדרש בעל החשבון לפקח על המכשירים המשמשים לגישה אל שירות המועדון. כמו כן, עליו להימנע מחשיפת הסיסמה או פרטי אמצעי התשלום הקשורים לחשבון. את נושאת באחריות לעדכון של הפרטים שאת מוסר לנו בנוגע לחשבון שלך ולשמירה על דיוקם. אנו רשאים לבטל את תוקף החשבון שלך או להשעותו כדי להגן עלייך, על המועדון או על השותפים שלנו מגניבת זהות או מהונאות אחרות.

  3. אחריות והגבלת חבות. שירות המועדון מסופק “כמות שהוא”, ללא אחריות או תניה. באופן מיוחד, איננו ערבים לכך שהשירות שלנו יתנהל ללא שיבושים או שגיאות. את מוותרת בזאת על כל תביעה נגדנו בגין נזק מיוחד, עקיף או תוצאתי. אין בתנאים אלה כדי להגביל אחריות שאין עליה פטור או זכויות הגנה המגיעות לך כצרכן על פי החוקים במדינה שבה את תושבת

  4. פטור מתביעה ייצוגית. במידה שהדבר מותר על פי החוק הרלוונטי, את והמועדון מסכימים כי כל צד רשאי להגיש תביעה כלפי הצד שכנגד בלבד, כישות נפרדת, אך לא כמבקש ולא כשותף בתביעה ייצוגית או בהליך באמצעות נציג. יתרה מזו, במידה שהדבר מותר על פי החוק הרלוונטי, אלא אם תושג הסכמה אחרת בינך לבין המועדון, אף ערכאה לא תורשה לאחד תביעות של יותר מאדם אחד עם התביעות שלך או לשבת בדין בדרך אחרת במשפט בגין תביעה ייצוגית או הליך באמצעות נציג.

  5. שונות

    7.1. החוק החל. תנאי שימוש אלה יוסדרו ויפורשו בהתאם לחוקי ישראל.

    7.2. תמיכת לקוחות. כדי לאתר מידע נוסף על השירות שלנו ועל תכונותיו, או אם דרוש לך סיוע בכל הנוגע לחשבון שלך, בקר במרכז העזרה של המועדון. באתר האינטרנט שלנו. במקרים מסוימים, העזרה המיטבית מצד שירות הלקוחות תהיה באמצעות כלי לגישה מרחוק, שיעניק לנו גישה מלאה למחשב שלך. אם אינך מעוניינת לאפשר לנו גישה כאמור, אל תסכים לקבל תמיכה באמצעות הכלי לגישה מרחוק, ואנו נסייע לך בדרכים אחרות. במקרה של התנגשות בין האמור בתנאי השימוש לבין מידע שסופק על ידי תמיכת הלקוחות או חלקים אחרים באתר האינטרנט שלנו, תינתן עדיפות לאמור בתנאי השימוש.

    7.3. המשך תוקף. אם ייקבע כי סעיף או סעיפים מסוימים בתנאי השימוש אינם תקפים, בלתי חוקיים או בלתי אכיפים, התוקף, החוקיות והאכיפות של יתר הסעיפים יישארו בתוקף ובתחולה מלאים.

    7.4. שינויים בתנאי השימוש והסבה. המועדון עשויה לערוך שינויים בתנאי השימוש מעת לעת. אנו נודיע לך לפחות 30 יום לפני החלת שינויים כאמור. בכל עת אנו עשויים להסב או להעביר את ההסכם שלנו אתך, לרבות הזכויות וההתחייבויות המתלוות לכך, ואת מסכימה בזה לשתף פעולה עמנו בכל הנוגע להסבה או להעברה שכאלה.

    7.5. תקשורת אלקטרונית. אנו נשלח לך מידע בנוגע לחשבון שלך (למשל, הרשאות תשלום, חשבוניות, שינויים בסיסמה או באמצעי תשלום, הודעות אישור והתראות) במתכונת אלקטרונית בלבד, לדוגמה באמצעות אימייל לכתובת האימייל שנמסרה בעת הרישום.