איש חינוך, מורה ומחנך ומנהל בית ספר בדימוס.
כיום מרצה לחשיבה המצאתית ומפתח סדרת המחברת הגאונית לכל מקצועות הלימוד.
במשך שנים רבות זיהיתי בעיות/צרכים ו"באגים" במערכת החינוך היסודית ובכלל
ובמקום "לקטר" ולהתלונן כפי שרבים עושים ועשו סביבי, חיפשתי פתרונות מעשיים ומקצועיים.
למשל: כאשר לימדתי בכתות היסודי שמתי לב שהמחברות הקטנות רק עושות בלאגן בכתיבה ובלמידה,
הן לתלמיד והן למורה ומחייבות הרבה מוצרים נלווים כגון קלסרים, תיקיות, ניילוניות וכיוצ"ב שעושים
בלאגן ומכבידים מאוד על התלמיד.
צוותי החינוך סביבי לא שמו לב לכך שזאת בכלל בעיה אך כאשר העליתי את הנושא למודעות לפתע פתאום
כולם הסכימו שאכן יש הרבה בלאגן סביב הלמידה והכתיבה במחברות הקטנות והמיושנות.
לאחר שפיתחתי את סדרת המחברת הגאונית למקצועות הלימוד השונים - אנשי החינוך, הניהול והפיקוח
נדהמו מהפתרון הפשוט והגאוני הזה שמייצר סביבת למידה וכתיבה מסודרים ומאורגנים וכך במשך השנים
תפסה סדרת המחברת הגאונית מקום מרכזי במערכת החינוך בארץ ובעולם (פטנט רשום).

במשך שנים רבות ואף כיום אני ממשיך לפתח פתרונות למערכת החינוך: מוצרים דידקטיים, סדנאות,
קורסים, הרצאות בנושאים רבים ומגוונים שבמערכת החינוך בכלל לא נותנים
עליהן את הדעת(כגון פיתוח מודעות לשפת גוף בכתה ובחיים/משפחה).
הסדנאות שלי מועברות הן לצוותי החינוך באמצעות מרכזי ההכשרה המקצועית של המורים (פסג"ה)
והן לתלמידים בכתות היסודי, חט"ב ותיכון (הכלה והשתלבות, מצוינות ומניעת נשירה).

גם את סיפור החיים שלי כתלמיד מגמגם ובעל לקויות שונות מינפתי לפתרונות והגברת מודעות
לנושא חשיבות פיתוח האינטליגנציה הרגשית והשיבה היצירתית/המצאתית.
המשובים על הפתרונות שפיתחתי ועודני מפתח נהדרים ונותנים לי את הכח והמרץ להמשיך
ולחשוב על פתרונות ייחודיים, מקצועיים ומעשיים למערכת החינוך שהיא בבת עיני ומהווה עבורי
פלטפורמה נפלאה ועשירה ליישום המתנה שקיבלתי, פיתחתי ואני מנחיל לכל מי שרוצה לקבלה: פיתוח החשיבה היצירתית וההמצאתית.

תקנון ומדיניות המועדון

כניסת מנוי

אם לא תחפשי, איך תמצאי?